Logo

Fitness

W Cube znajdują się 2 sale przeznaczone wyłącznie na zajęcia fitness. Mniejsza sala o powierzchni 70 m2 jest wyłożona naturalną drewnianą podłogą. Większa, 100-metrowa sala wyłożona jest syntetyczną nawierzchnią, która poprawia komfort ćwiczeń i zapewnia ochronę stawów. Jest ona także wyposażona w najwyższej jakości nagłośnienie. Obie sale są klimatyzowane i w pełni wyposażone w akcesoria do zajęć fitness.  Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych i wykwalifikowanych instruktorów.

Oferujemy szeroki wachlarz zajęć fitness – z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie

TBC (Total Body Condition)

trening kondycyjny, ogólnorozwojowy, ukierunkowany na wzmocnienie i ujędrnienie całego ciała poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia aerobowe wykonywane w rytmie szybkiej muzyki. Dzięki tym ćwiczeniom zwiększysz wydolność fizyczną organizmu, wzmocnisz mięsnie i poprawisz koordynację ciała. Zajęcia dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania.

ABT (Abdomen, Buttocks, Thighs)

zajęcia, w których praca skoncentrowana jest na dolnych partiach ciała: mięśniach brzucha, pośladków i ud. Ćwiczenia siłowe przede wszystkim wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej, poprawiają siłę mięśniową oraz powodują zmianę kształtu i elastyczności mięśni . Forma polecana dla osób w każdym wieku i każdym poziomie zaawansowania.

TMT (Total Muscle Training)

najbardziej efektywny, interwałowy trening fitness dla wszystkich kobiet i mężczyzn bez względu na poziom zaawansowania . Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Kombinacje ćwiczeń wykonywane są na 3 poziomach trudności i w 3 tempach – daje to możliwość dostosowania stopnia trudności do indywidualnych możliwości. Nabierając kondycji wchodzisz na wyższy poziom, cały czas się rozwijasz i realizujesz swoje założenia treningowe. Na jednym treningu możesz spalić nawet 600 kalorii !!!

Zumba

to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę i dba o kondycję. Zumba napawa optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo po zajęciach. Proste kroki taneczne, kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i porywa do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

Step

zajęcia aerobowe prowadzone przy użyciu platform-stepów, angażujące całe ciało do pracy. Poszczególne kroki połączone w sekcje sprawiają, iż stają się one intensywne a zarazem zabawne i przyjemne. Rezultatem stepowania są zgrabne uda i pośladki, poprawa wydolności organizmu, wzmocnienie grup mięśniowych oraz pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej.

Sztangi

ćwiczenia ze sztangą do specjalnie przygotowanej muzyki. Przy regularnym uprawianiu – rezultaty widoczne są już po miesiącu: wyszczuplenie sylwetki, wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez widocznego zwiększenia ich obwodów. Ciężar zmienia się w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i możliwości ćwiczących.

3xB  (biust, brzuch, biodra)

zajęcia wzmacniające głównie mięśnie klatki piersiowej, brzucha i bioder. Polecane są dla osób, które chcą ujędrnić i wysmuklić swoje ciało. Dodatkowym atutem tego treningu jest polepszenie ogólnej kondycji fizycznej organizmu oraz poprawa koordynacji ruchowej.

Brazylijskie pośladki

ćwiczenia ukierunkowane na wyrzeźbienie pięknej pupy, poprzedzone ciekawą, aerobową rozgrzewką. Zgrabne pośladki to marzenie wielu kobiet -możesz je spełnić regularnie uczestnicząc w tych zajęciach J Zajęcia dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania.

Zdrowy kręgosłup

trening specjalistyczny, oparty na ćwiczeniach wzmacniających, oddechowych i rozciągających. Pozwala na pozbycie się wszelkich bóli okolic kręgosłupa, bioder i karku. Trening ten wzmacnia także mięśnie brzucha, grzbietu i pośladków – dzięki niemu zadbasz nie tylko o sylwetkę, ale i prawidłową postawę ciała.

Trilo Chi

trening oddziałujący na ciało i duszę. Ruchy przy stymulującej zmysły muzyce, pobudzenie wyobraźni i skupienie ćwiczących na świadomości ruchu to główne założenia Trilo Chi. Aktywny i regularny udział w zajęciach gwarantuje relaks dla duszy, ciała i umysłu oraz efektywny trening mięśni serca oraz układu oddechowego.

Power Trening

zajęcia o dużej intensywności, prowadzone przy energicznej muzyce. W zależności od indywidualnych możliwości i zaangażowania ćwiczącej osoby może to być trening cardio (przy umiarkowanym tętnie) lub mocny trening kształtujący siłę i wytrzymałość. Dzięki Power Trening wyrzeźbisz mięśnie, spalisz tłuszcz, poprawisz siłę, sprawność i wytrzymałość.

Fat Burning

Zajęcia aerobowe o średniej intensywności ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej. W ciągu 60 min zajęć łączymy podstawowe kroki fitnessowe i taneczne w proste układy choreograficzne. Odpowiednie natężenie ćwiczeń ma na celu osiągnięcie określonego tętna (pulsu) w zakresie, którego spalanie tkanki tłuszczowej jest najbardziej efektywne.

Płaski Brzuch

zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to prosty układ choreograficzny(rozgrzewka), druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening gwarantuje zmniejszenie obwodu talii. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania

PILATES

trening "dobrego samopoczucia". Ćwiczenia są wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki. Zajęcia wprawiają w dobry nastrój, poprawiają wygląd ciała, niwelują bóle kręgosłupa i stawów oraz uczą nawyków poprawnego oddychania. Jest to jedna z naj- bezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Pilates jest dobry dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania.

FIT BALL

- ćwiczenia z gumową piłką o średnicy 55-65 cm należące do grupy ćwiczeń równoważnych. Jest to trening o umiarkowanej intensywności, ukierunkowany na wzmocnienie głównych partii mięśniowych, takich jak: brzuch, uda, pośladki oraz mobilizację mięśni przykręgosłupowych. W trakcie zajęć można siedzieć na piłce, leżeć przodem lub tyłem albo opierać się o nią bokiem. Ćwiczenia pozwalają na rozluźnienie ciała, utrzymywanie równowagi i stabilizacji oraz poprawiają koordynację ruchową. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania.

TABATA

 bazuje na krótkim, ale maksymalnym wysiłku przeplatanym z odpoczynkiem. Są to proste lecz intensywne ćwiczenia wykonywane przy specjalnie skomponowanej, motywującej do treningu muzyce. Tabata pozwala spalić nawet trzykrotnie więcej tłuszczu w porównaniu do tradycyjnych ćwiczeń aerobowych!!! Taki efekt uzyskujemy poprzez utrzymujący się po zakończonym treningu podwyższony metabolizm kwasów tłuszczowych. Może to trwać nawet kilkanaście godzin.